|
CUPRINS / Content / Inhalt |
|
|
Anastasia BIRĂU, Anglicisme din mediul online introduse și atestate în limba română |
7 |
|
Maria Patricia BODIU, Mitul lui Iona la o relectură în romanul Ioanei Pârvulescu Prevestirea |
17 |
|
Andrei Cătălin CĂLINESCU, Jocul semnificațiilor în teatrul istoric al lui Marin Sorescu |
25 |
|
Giorgia COCCIA, The Theme of Death in Emily Dickinson and Percy Shelley’s Works |
38 |
|
Adriana Ioana Giorgiana COLIBABA, The Hyper-Realistic Depiction of Southern Tradition in Contemporary American Literature – A Feast of Snakes |
46 |
|
Mirela Cristina COMAN (LIUȚĂ), Reconfigurări ale sinelui în romanul Zaira de Cătălin Dorian Florescu |
54 |
|
Bianca Mihaela CRIȘAN, Bodies Out of Place: Deviance, Monstrosity, and Middle Eastern Gothic in Frankenstein in Baghdad by Ahmed Saadawi |
63 |
|
Elisabetta Di TANNA, The Two Texts of King Lear: a Characterization Issue |
76 |
|
Raul-Ionuț DUMUSLĂUAN, Emprunt lexical et adaptation: les adjectifs anglais d’origine française |
83 |
|
Valentina ELMEKAWY, Translating the Evanescence of the American Dream: Culturally Specific References and Realia of the Jazz Age in the First Polish Translation of F. Scott Fitzgerald’s The Great Gatsby |
93 |
|
Anamaria GROZA (GRIGORIU), Reconfigurarea identitară în dialogurile narative. Cuvinte în exil. Norman Manea în dialog cu Hannes Stein |
104 |
|
Victor Octavian IONESCU, “Left or Right? Give or Take?”: How Romanian-English Bilinguals Perceive Directional Opposites in the Case of L2 English |
115 |
|
Alexia-Ioana ISVORANU, Fouiller la non-identité de l’absurde dans la littérature postcoloniale. Camus et Daoud: entre continuité et subversion |
127 |
|
Jessica LABĂU, Die Fachterminologie des Bildungswesens aus kontrastiver Sicht Deutsch-Rumänisch |
141 |
|
Constantin-Andrei PĂTRĂUCEAN, Descântece și vrăji în folclorul literar al comunității huțule din Bucovina |
157 |
|
Ionela Denisa POP, Imaginea hristică în închisorile comuniste. Literatura carcerală |
168 |
|
Iulia-Antonia POP, Zerlendi și Dionis sau despre experimentarea fantasticului |
181 |
|
Anastasia-Aylin RĂDUCĂNESCU, Differences Between Headlines and Their Effect on Our Perception |
195 |
|
Roberta-Rebeca RECALO, Actualitatea universului caragialian: de la conștiința literară la reflecția discursivă a societății contemporane |
203 |
|
Alexandra RUSCANU, Spațiul domestic ca reflecție a sinelui în proza feminină interbelică (Hortensia Papadat-Bengescu) |
217 |
|
Giulia SCARAVELLI, BookTok and Dark Romance: The Rise in the Romanticization of Unhealthy Relationships and Behaviors |
231 |
|
Cristina SILAGHI (IFRIM), Anglicismele introduse în DOOM3 – câmpuri semantice și părți de vorbire |
242 |
|
Luana-Corina ȘTIRBU, La fragmentation de l’humanité et l’avènement des dieux corporatifs dans l’univers biopunk de Margaret Atwood |
260 |
|
Claudio TROIANI, Black English as Cultural Resistance and Linguistic Identity |
274 |
|
Lorena-Florina TURCUȘ, La condition de l’écrivain dans le roman Hygiène de l’assassin d’Amélie Nothomb |
282 |
